KS Praha – rekonstrukce budovy A – projektová dokumentace
Základní informace
Název zadávacího postupu
KS Praha – rekonstrukce budovy A – projektová dokumentace
Zadavatel
Krajský soud v PrazeSystémové číslo NEN
N006/21/V00017996
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2021-020188
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00017996
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
6 600 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 07. 2021 10:06
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 08. 2021 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Vladimír
Příjmení
Tesař
vtesar@ksoud.pha.justice.cz
Telefon 1
+420 257005442
Předmět
Popis předmětu
Předmětem akce je vypracování Studie dispozičního členění včetně etapizace výstavby, projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti, spočívající v zajištění veškerých vyjádření a zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS) a spolupráce při výběru dodavatele. Rozsah a prvotní návrh dispozičního řešení je uveden v přiložených situacích. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nového mobiliáře (vč. nábytku) v 1. PP - 4. NP Rozsah plnění: 1. Zpracování Studie dispozičního členění vč. etapizace výstavby – předpoklad realizace 3-4Q/2021 • Návrh dispozičního členění 1.PP - 4.NP (včetně návrhu vstupního prostoru a zázemí Justiční stráže v 1. NP a vč. 5. NP - půdní prostor – VZT) • Návrh etapizace výstavby – provoz budovy (Jednacích síní) musí být vždy min. z ½ zachován 2. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 4Q/2021-1Q/2022. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 3. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 1Q/2022-2Q/2022. 4. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 3Q/2022. 5. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „dodatečné informace“ v průběhu VŘ na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2023 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • Studie dispozičního členění vč. etapizace výstavby - max. do 90 dní od podpisu smlouvy zhotovitel do 30 dní od podpisu smlouvy svolá 1. kontrolní den, v rámci kterého předloží zjednodušený návrh řešení, který bude na místě projednáván a připomínkován a z tohoto jednání provede zhotovitel zápis, zhotovitel ve lhůtě do 60 dní od podpisu smlouvy svolá 2. kontrolní den, v rámci kterého předloží 1. návrh studie objednateli, který bude na místě projednáván a připomínkován a z tohoto jednání provede zhotovitel zápis. Následně si objednatel vyhrazuje lhůtu 5 pracovních dní, ve které je možné ještě ze strany objednatele předat dodatečné připomínky a návrhy k úpravě. Pokud se objednatel do tohoto termínu nevyjádří, je tento 1. návrh považován za schválený, zhotovitel ve lhůtě do 80 dní od podpisu smlouvy svolá 3. kontrolní den, v rámci kterého předloží konečný návrh studie objednateli k poslednímu připomínkování – pouze úpravy malého rozsahu a technické připomínky – dohoda definitivní podoby čistopisu. • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – 180 dní od předání Studie • PDPS – do 60 dní od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby Místo plnění: • Krajský soud v Praze, Nám. Kinských 5, 150 75 Praha 5 Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání Studie 2. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 3. dílčí faktura po odevzdání PDPS Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.
Kód z číselníku NIPEZ
71322000-1
Název z číselníku NIPEZ
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
71322000-1
Název z číselníku CPV
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Název předmětu
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací | 71322000-1 | Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
09. 12. 2024 10:27 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 12. 2024 10:26 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
05. 11. 2021 07:44 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 11. 2021 07:44 | Uveřejnění výsledku | |||
18. 10. 2021 15:57 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 10. 2021 15:56 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 08. 2021 14:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
04. 08. 2021 14:42 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04. 08. 2021 14:23 | Došlo k uveřejnění dokumentu Navrh Smlouvy o dilo - nová.docx. | |||
04. 08. 2021 14:12 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace |
Evidence uveřejnění ve VVZ
19. 10. 2021 00:00 | 22. 10. 2021 00:00 | F2021-038467 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
12. 07. 2021 02:08 | F2021-024303 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |